در متن کلام زندگی چیست؟!

 ز- زاری کردن درغم از دست دادن یار

 ن- ناله کردن از جفای یار

 د- داد ودرد از زخمهای حرف های یار

 گ- گریه کردن در پشت سر یار

 ی- یاسی ازرسیدن به وصال یار




شکم گرسنه رامی شودسیرکردباعلف

 اماقلب تشنهءعشق راباچه؟

 روی بوریا نیز میشودآ رمید

 اماآ رامش روح خسته راباچه؟

 چادری می شودبنا کردبه نام خانه

 اماپایه های محکم بنای دوستی راباچه؟

 جادهءدرازی رامیشودپیمودباپای پیاده

 امایکدلی رفیق نیمه راه راباچه؟

 درپناه آفتاب هم میشودگرماگرفت

 اماگرمی نگاه یارراازچه؟




چه آرزوی محالی ست زیستن باتو

مرا همین بگذارند یک سخن باتو:

به من بگوکه مرا ازدهان شیربگیر!

به من بگو که برودر دهان شیر بمیر!

بگوبرو جگر کوه قاف را بشکــــاف؟

ترا به هرچه توگویی.به دوستی سوگند

هرآنچه خواهی ازمن بخواه صبرمخواه.

که صبرراه درازی به مرگ پیوسته ست!

توآرزوی بلندی و دست من کوتــــاه

تو دوردست امیدی وپای من خسته ست.

همه وجود تو مهراست وجان من محروم

چراغ چشم تو سبزاست وراه من بسته ست

نظرات 8 + ارسال نظر
حسن پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 15:36 http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ بسیار زیبایی داری
به ما هم سر بزن
با تشکر
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

اتنا جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 http://alisalamaziz.blogfa.com/

سلام مرسی که بهم سر زدی وبلاگتم خیلی قشنگه مخصوصا آهنگش

میثم شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 16:46 http://pariman.blogfa.com

سلام مجید جون..
یه بار اومدی دیگه نیومدیا.. من عاشق شعرای وبلاگتم.
ببین من می خوام بعضی از این شعرارو تو شب شعر بخونم.
شعرا مال خودته؟
اگه مال خودته که بگو من اسمت و تو انجمن بگم. اگه نه هم که اسم نویسندش و بگو.. باشه.
ارزومند ارزوهایت.. میثم.

سوگل یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 13:48

سلام
خوبی؟؟؟؟؟
واقعا شعرات قشنگه
منو یادت میاد؟؟؟؟

پژمان یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 16:04

سلام
وبلاگت خیلی بیکلاسه یه کم صلیقه خرج بده
احمق

هلن شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 22:33

میدونی مید جون وبلاگت خیلی خوبه فقط از رنگ مشکی به عنوان زمینه که استفاده کردی خیلی چشمو اذیت میکنه . ای کاش رنگ ملایم تری استفاده میکردی

مسعود پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:21

سلام عزیزم سلام نفس من چقدر با احساس داری کار می کنی هر موقع بمن هم نیاز داشتی و کاری از دست من بر اومد برام آف بذار تو آدرس ایمیل چتم ... اردتمند مسعود مرجانی

سهیلا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:07

عزیزم خوب بود رنگ زمینه را مشکی کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد