اگه میخوای بری برو             ****        از تو دوباره میگذرم
نگاه نکن به گریه هام            ****         من از تو بی وفا ترم
تو اشتباهه عمرمی               ****          که دیگه تکرار نمیشی
این دفعه دیگه بر نگرد         ****           تو واسه من یار نمیشی
نه غم میخوام نه خاطره         ****          فقط میخوام رها بشم
               
  تو این غریبی نمیخوام مجنون قصه ها بشم
از توی قصه هام برو            ****    دیگه تو فکر من نباش
تمام کن این قاعله رو            ****    نمک رو زخم من نپاش

    
بازم دارم می بخشمت این اشتباهه آخره
                               گذشتم از تو شاید خدل هم بگذرد
  sاز طرف


نگات قشنگه ولیکن یکم عجیب و مبهمه
  
من از کجا شروع کنم دوست دارم یه عالمه
 
اخرشم دق میکنم تا منو دوست داشته باشی
 
مردن که از عاشقی یه یکدفعه نیست که کم کمه
 
میپرسم از چشمای تو ممکنه اینجا بمونی؟؟
 
می خندی و جواب میدی رفتنه من مسلمه
 
برو به خاطره خودت اما به من یک قول بده
 
هر جای دنیا که بری دیگه نشو ماله همه
 
تو میری و اسمه منو از تو دلت خط میزنی
 
اسمه قشنگه تو ولی همیشه هرجا یادمه
 
چشمایه روشنت کاش که هوای منو داشت
  تنها توقعم فقط یک بار جوابه ناممه

از طرف s

 

نظرات 5 + ارسال نظر
میثم یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 23:06 http://pariman.blogfa.com

سلام مجید جون. خوبی . خیلی شعر قشنگی بود.
یه بار اومدی وبلاگم دیگه نیومدیا. لینکت کردم.
بیا پیشم. خوشحال میشم.
موفق باشی.
یا حق.

آرزو دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 14:05 http://arezo-to.blogfa.com

سلام
قشنگ نوشتید
من لینکتون رو می زارم
آرزو

پژمان دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 15:09 http://www.sportboy.blogsky.com

سلام مجید جان !! خیلی قشنگ بود !! بابت زحمتهایی که بهت میدم ممنوووووووووون:*:* و شرمنده!!

هلن شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 22:37

این خیلی از خوب خوبتره

اه شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:11

زیبابود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد