چراغ عاشقان

 

شمع روشن کردن بهتر از ملامت کردن تاریکی است.

 

برای شمع روشن کرىن تو بهترین بهانه ای











آغاز یک زمستان

مثل آغاز یک زمستان است              دل من مثل خط پایان است

انتظار در آستانه مرگ                      با دلم دست بر گریبان است

کسی را نمی شناسم من               روزگارو شام غریبان است

سخت میشد اگر نمیگفتند                مرگ در انتظار انسان است

حرف وقتی حرف دل باشد                 شعر گفتن چقدر آسان است.

 

میتوانی بر زندگانی بخشی یا بگیری از من آنچه را می بخشی




خواب

 

دیدنت برام یه خوابه                           بودنت برام یه رویا

یه خواب خوب برفی                           تو این دنیای زیبا

می خوام همش بخوابم                          تا تو رو خواب ببینم

 شاید که توی خوابم                             قشنگیتو ببینم

دیدن تو تو رویا                                  خودش نوعی وصاله

وصال دیدن تو                                    خودش نوعی سواله



دوست داشتن

آری آغاز دوست داشتن است 

                          اگر چه پایان راه پیداست

                                          من به پایان دگر نیندیشم

                                                        که همین دوست داشتن زیباست. 




تو و من
  

عزیز دل تو را با خویشتن یک دل نمی بینم

بجز خون دل از این عشق بی حاصل نمی بینم .

هزاران جهد کردم تا به راهت آورم لیکن

چه حاصل چون تو را در همرهی مایل نمی بینم .

تو کیستی که من این گونه بی تو بی تابم

شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم .

تو چیستی که من از موج هر تبسم تو

به سان قایق سرگشته روی گردابم .

گفتی شتاب رفتن من از برای توست

آهسته تر برو که دلم زیر پای توست .

با قهر می گریزی و گویا غافلی که

آرام سایه ای همه جا در غفای توست .

ای دل نگفتمت حذر از راه عاشقی

رفتی بسوز این همه آتش سزای توست .

جستم از دام بدام آر گرفتار دگر

من نه آنم که فریب تو خورم بار دگر

شد طبیب من بیمار مسیحا نفسی

تو برو بهر علاج دل بیمار دگر



نامه
 

بنام خالق تک ستاره عشق

نامه

می خواستم برایت نامه بنویسم قلم و کاغذ را برداشتم ولی هنوز شروع نکرده از روی احساسات درونی سیل اشک کاغذ را خیس کرد اگر بدانی که پای پیاده بدنبالت براه افتادم ولی در نیمه راه پاهایم زخمی و رنجور شد اگر بدانی کبوتر آرزوهایم را فرستادم تا تورا برای من آورد ولی در نمیه را شاهین حوادث اورا( پرپر) کرد اگر بدانی که قلبم را برایت هدیه فرستادم تا مظهر عشق باشد میان من و تو ولی در نیمه راه از  غم تنهای شکست!!! پس ای دوست دنیا را نگه دار تا من پیاده شوم می پرسی چرا ؟ زیرا دنیا وفا ندارد .





قانون زندگی
 

این قانون برگ است که بیافتد.این قانون باد است که به سقوط برگ معنا بدهد.قانون ماه عشوه آمدن برای دریاو قانون دریا برخاستن از خاک برای معشوق.قانون انسان .. زندگی است.و قانون زندگی مرگ !..



دوستت دارم
 

اگه روزی خواستی گریه کنی به من بگو . . . قول نمیدم بتونم بخندونمت . . .

ولی می تونم باهات گریه کنم . . .

اگه خواستی روزی از اینجا بری به من بگو . . . قول نمیدم تورو از زفتن باز دارم . . .

ولی می تونم باهات بیام . . .

اگه روزی نخواستی صدای کسی رو بشنوی . . . به من بگو قول میدم سکوت کنم . . .

ولی اگه روزی صدام کردی و پاسخی نشنیدی . . . زود بیا و منو ببین . . . 

شاید این من باشم که با تسلای تو نیاز دارم . . .

اگه زندگیم فنا شه طعمه ی خشم خدا شه

یا که در حسرت عشقت   روحم از بدن جدا شه




من و تو

قصه ی من و تو

نه با اندوه باید ماند

نه غم را باید از خود راند

بیا تا ما شریک شادی و اندوه هم باشیم...

چقدر این زندگی زیباست

که من بعد از چه طولانی زمانی ،

یافتم عشق و تو را با هم.

تو را من دوست می دارم

اگر چه خوب می دانی

و گرچه در غزلهایم

به تأکید فراوان گفته ام این را

تو را من دوست می دارم

و با تو زندگی زیباست

و بی تو زندگانی ....




فرشته من پرپر
 

                         بنام پیام آور عشق پرپر 

تقدیم به ناز ترین فرشته خدا

شب است، در همه دنیا شب است، در من شب

مرا بگیر چنان جفت خویش لب بر لب!

چگونه چشم ببندم بر این الهه عشق؟!

عجب فرشته با مزّه ایست لامصّب!!

جلو نرو که به پایان نمی رسد این راه

کدام خاطره مانده ست؟! برنگرد عقب!

چقدر قرص مسکـّن؟! چقدر مُهر سکوت؟!

رسیده درد به عمق ِ... به عمق ِ عمق ِ عصب!!!

همیشه در قلب منی

نظرات 1 + ارسال نظر
هلن دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 15:13

فقط می تونم بگم که خیلی عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد